Sabtu, 2 Jun 2012

Apakah yang di-mengarutkan ini? Apakah yang di-mengarutkan ini?








Kaifa halukum? Ceh, sudah jadi orang Arab semenjak masuk KISAS ini. Saya cakap nanti semua orang tidak faham pula. Biarlah, siapa suruh tidak belajar Bahasa Arab. Padanlah dengan muka anda! (Kejamnya saya!)

Saya berbangga menjadi warga KISAS! XD


 Baiklah, saya di sini ingin mengumumkan sesuatu perkara yang agak penting. Perkara ini sebenarnya sudah berlaku sejak beberapa hari yang lalu iaitu bermula pada hari Rabu. Apakah yang sedang berlaku? Ya, anda salah! Semua yang anda fikirkan salah! Tidak percaya akan saya? Mahu bukti? Cuba teka! Cuba teka!

Salah bukan? Ha, betul atau tidak kata-kata saya yang berkarisma tinggi lagi mengancam diri ini? Eh, tidak masuk topik hari ini lagi. Seperti yang anda semua tahu, pada hari Rabu yang lalu, AdminAina telah mengumumkan sesuatu aktiviti semasa cuti. Apakah aktiviti tersebut? Jeng jeng jeng...
Jeng jeng jeng...

Aktiviti tersebut ialah….



Tunggu…

































Sedikit sahaja lagi…






































Aduhai, lamanya =.=…





















Ha, sudah bersedia?




























Anda sudah baca, anda sudah tahu. Apa lagi, sertailah!

Apakah syarat-syaratnya anda tanya? KLIK sahaja perkataan di atas, senang bukan? Di hujung jari sahaja. Tidak susah, tidak juga senang. Selepas baca itu, rajin-rajinlah sertai ya? Kami amat menghargai jasa baik anda.

Ada lagi perkara yang saya hendak beritahu ini! Hati saya sangatlah berat untuk mengatakan bahawa, Admin of the Month pada bulan May dimenangi oleh... (drumroll please!)

Admin Soul! (muntah hijau!)

Eh, baru sahaja saya perasan saya mengarut terlalu banyak di atas. Mesti kamu semua bosan bukan? Apakah cerita baru Ain Maisarah idola kita semua? Jawapannya ada pada seorang ini. Siapakah dia? Cuba jawab teka-teki saya.

Bila cakap asyik nak menang,
Pernah kena seterika di muka,
Berbaju hitam, biru pink belang,
Siapakah dia? Cuba teka?

[TEKA-TEKI TIDAK MENJADI =’( ]

Pandai! Tepuk tangan semua! Jawapannya ada pada MAT BLINK! Mari kita tengok videonya di bawah! Dah tengok, jemput hadir!

Eh, eh... Mat Blink ada letak diari semasa Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL) di PWTC! Ia menceritakan tentang dugaan semasa hendak menyiapkan persiapan Kedai Pink Ain Maisarah, booth tergedik di sana! Sampai tidak tidur malam! Mari kita ucapkan terima kasih ramai-ramai kepada krew-krew kedai pink dan Ain Maisarah sendiri!

TERIMA KASIH SEMUA!


Yang suka mengarut,

Tiada ulasan: